dimecres, de gener 26, 2011

LA BONA VIDA

He canviat de dia d’anar al gimnàs. Ara hi vaig els dilluns perquè així em planifico la setmana diferent. No sé si ha estat un bon canvi. A l’hora que hi anava no em trobava gaire gent (canviar dinar per piscina no ho fa tothom, i això comporta dinar tard). Però es veu que els dilluns la gent es deu fer els propòsits de nou any, o de nova setmana. La piscina estava relativament plena i sobrava només dos carrils per poder nedar. Pel meu gust estava molt plena, clar sempre som dos o tres as aquella hora. L’M. em va comentar que a l’hora que hi va ell ha de compartir carril amb algú. Em podeu dir asocial però jo no entraria a l’aigua.

Aquest no és l’únic canvi que estic intentant implementar a la meva rutina setmanal. Ara, a la nevera de casa hi penja una pissarra amb els menús de cada dia. I sí, cada vespre, abans d’anar a dormir, em poso a la cuina i em faig el dinar de l’endemà. Apart, des de fa unes setmanes la meva nevera fa goig, plena de menjar gràcies a la compra setmanal al mercat i a les visites a les petites botigues de menjar, on puc triar els millors formatges, iogurts, etc. Potser la meva economia se’n ressentirà d’aquí poc però m’estic convertint en una gourmet (barata, sense passar-nos) i he decidit que és important menjar bé.

Ara només falta provar la bici, que finalment em van portar els reis (CUINETES), perquè el fred suec ja ens acompanya. I perdoneu-me, però és hivern i ha de fer fred. Sempre queixant-nos.