dissabte, de gener 13, 2007

MANIES

La olen_nska m'ha enviat un meme. Crec que estic plena de manies, però mira, m'ha costat lo meu trobar-ne i posar-os. Què hi farem. Tard però aquí ho tens.
1. No suporto dutxar-me als matins, sóc incapç de llevar-me i posar-me a la dutxa. Ho haig de fer sempre o unes hores més tard o a la nit, com els nens petits. No entenc perquè de petits és tant bo dutxar-se a la nit, abans de sopar i dormir i quan som grans ens miren raros si ho fem. El normal és dutxar-se al matí, em diuen! Per què? Perquè ja no tinc tres anys?
2. M'encanta tocar el cabell, a contrapèl, d'una persona rapada. Em podría passar hores acariciant un cap-rapat (no al cero, eh!). A la universitat n'hi havia un que li encantava que li toqués el cap. Allò era un vici!
3. Tot i que si tens parella pots molestar, m'encanta posar el despertador deu minuts abans de l'hora, parar-l i dir: ara tinc 10 minuts de mandra.
4. La meva roba interior ha d'estar sempre conjuntada. No em refereixo a sempre portar conjunts, però sí que ha de ser del mateix color. Això fa que apart dels conjunts, on ja m'atreveixo més amb els colors, la meva roba interior acostumi a ser blanca o negra.
5. Algú em va dir que els genolls era la part més bonica del cos d'una persona. Des que vaig veure una foto d'un ciclista professional, amb els genolls deformats per la musculatura que penso que és la part que menys m'agrada, sense contar els meus dits dels peus.
Bé, el meme li passo a la violette, a la hanna, a en dersu, a en pere saratoga...
I encara que sigui un meme, té cançó.

  • City girl. Kevin Shields

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja està fet, chérie!! I si li hagués de posar una cançó, traria "Alone Again" de G. O'Sullivan, ves per on...

Inia ha dit...

He buscat al pandora (el link de música per descobrir) la cançó que dius... per títol no la reconeixia. M'agrada, em fa fer un somriure tonto :)

miquel ha dit...

Comparteixo la teva primera mania: és un plaer dutxar-se a la nit i anar a dormir net com un bebé, de les altres n'hauríem de parlar.
Ei, Inia: pere saragatona, tot i que saratoga també esta bé, em recorda una cançó de glenn miller ;-)

Inia ha dit...

ups! ho sento pere!

Anònim ha dit...

a mi si que m´agrada dutxar-me pel matí... encara que em fa perea... molta... però després em senc més activa. per cert, m´agrada que em toquen els cabells! xDDD

Anònim ha dit...

Et miren raro però ningu diu que sigui dolent. Jo trobo més practic anar a la dutxa abans de dormir perquè et relaxes i els llençols s'embruten menys ¿o no?
A més, al matí no puc amb els estímuls; ja em treu de pulleguera el despertador, que em parlin els primers 5 min., no puc ni amb el desdejuni... Només de pensar en una dutxa a aquelles hores se'm posa la pell de gallina

Per cert, disculpes per aquesta invasió.

Inia ha dit...

a tranquil per la intromissió., ho pots fer sempre que vulguis
benvinguda/gut

Hanna B ha dit...

holes benvolguda! he estat un bon temps incapacitada per als blogs (manca de temps, s'entengui), prenc nota del meme i prometo fer-lo (manies, jo??? tantes....)