dissabte, de juny 28, 2008

CIUTATS AMIGUES DELS CIRCS


Sento veus que comenten que volen convertir la meva ciutat en Ciutat Amiga del Circ. És la resposta a l’acceptació majoritària del públic a un circ ambulant creat per joves de la ciutat, joves que van decidir unir els seus esforços i la seva passió per crear un petit circ. Assajaven en una casa okupa fins que els van fer fora. Ara es troben en un edifici que tiraran a terra properament. Els hi han promès habilitar un edifici perquè hi puguin assajar durant tot l’any.
També, aquest estiu es fan cursets de circ en una escola de teatre. Llàstima que els horaris no són molt bons (són horaris escolars) i que significa hipotecar-te totes les tardes, ja que són monogràfics diaris. M’agradaria provar-ho però no em veig tancada tot l’estiu. Quan acabin els cursos estan convidats a mostrar el què han après en una fira, on es convidaran més companyies de circ.
En Sam s’està plantejant fer alguna cosa per la fira. Jo ho envejo. El circ sempre m’ha agradat molt, generalment circ d’acrobàcies (Circle du Soleil) o clàssics com el Circ Cric, el circ que utilitza animals no és per mi. A vegades somio, somio en que sóc àgil per saltar, somio en que faig riure als nens, somio que veig la meva ciutat des del gronxador del trapezi. Després els meus peus toquen a terra de nou i em desinflo però alguna cosa queda en el meu subconscient que em fa pensar, la idea no està clara del tot però li dono voltes i més voltes. Com puc portar a terme aquesta petita llavor?


boomp3.com

4 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Se'm fa raro que l'ajuntament ho acabi fent... Ara em ve al cap que a Barcelona crec que hi ha una escola de circ, a Nou Barris per ser més exacte.

Petons!

Inia ha dit...

Sí, és cert lo de Barcelona.
La veritat és que aquesta vegada l'ajuntament ho faci, primer per netejar-se la cara després de la polèmica del trasllat d'un cert edifici històric, després perquè crec que aquesta vegada tenim un alcalde més compromès amb la cultura que l'anterior.
I m'ho ha comentat una persona que té molta relació amb el circ i aquest "mundillo", així que confio que serà cert

Ens anem veient (o llegint)!

Jesús M. Tibau ha dit...

necessitem circ, necessitem màgia, necessitem somnis. Ho diu un amic dels trapezistes

Inia ha dit...

Gràcies Jesús per la visita
Estic d'acord amb tu, però si els somnis es poden fer realitat millor no? En conec alguns que serien molt feliços si realment es fa alguna cosa a favor del circ