dimecres, d’octubre 08, 2008

CRISIS, ALL I NEED

Ens bombardegen tot el dia amb notícies sobre la crisis. Esteu en crisis vosaltres? De moment ni l’Ona, en Sam i jo no ho hem notat. Potser pel tipus de feina que tenim. La Sara una mica. Treballa en una constructora i ja fa temps que ens parla de la baixada de construcció de noves vivendes. Com que també viuen de la construcció d’obra pública de moment van fent.
No ho he notat amb una disminució de feina, tampoc en el lloguer del pis (al contrari, crec que me’l pujaran!) i una mica amb el preu de les vivendes. Diuen que és el primer que es notarà que va malament i sí, en algunes revistes veig que els preus estan per sota del què estava acostumada aquest darrer any però què voleu que us digui, o jo demano molt o el que penso que és un pis “bé” per mi té un preu encara molt elevat. I no crec que demani gaire. L’Ona ha aprofitat per mirar de nou si troba un pis. Diu que els pisos que han baixat de preu continuen sent cars pel què són: antros o amb poca llum, sense balcó etc. Els pisos bons encara són cars, massa cars. La caiguda en picat encara no ha arribat. Però, arribarà? Com sempre sóc negativa, encara que hi ha qui m’intenta alegrar el dia, com aquest informe de idealista.com.
Espero que la crisis afecti al preu de la vivenda, s’ho mereixen després d’anys especulant, però en altres temes crec que no ens mereixem la crisis. No ens la mereixem els que portem anys treballant, els que cobrem misèries, els que sobrevivim com podem. Espero que faci reflexionar com es porten a terme les coses i vigilin, perquè el preu de la vivenda baixarà a canvi de pujar els lloguers i no crec que en sigui la solució.

Boomp3.com

6 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

A mi m'afecta a l'hora d'anar al super... Noto que la cistella em val gairebe el doble :-(

I els pisos... Han baixat poquissim. Esperem que rebenti bé la bombolla!!

Anònim ha dit...

Doncs si, és injust perquè qui treballa i fa sumes i restes per a arribar a finals de mes és el que sofreix les trampes fetes des de dalt.

Jo he al·lucinat amb els preus dels pisos de Barcelona, i la prova está en què m´he posat a treballar enseguida que he pogut i he trobat feina.

I... no, no crec que mai baixen els preus dels pisos no ja bons, sino almenys habitables.

Tant de bo no se´n compraren més i a les inmobiliaries, constructores els tocara menjar-se´ls amb patates, xé!

Inia ha dit...

Uo, Doom, tinc un problema! Sóc gourmet barata (del super més cutre) i no em miro el preu de les coses... jo compro i compro sense preocupar-me. Clar que moltes coses són marca blanca. El que sí he notat és que hi ha moltes coses de marca blanca que han desaparegut per tenir "marques bones" i clar, el preu sí que es nota...

Olenska! Quant de temps! Uf! Barcelona sí que està car i el lloguer també no?

Anònim ha dit...

hola!

t'he trobat enllaçant i enllaçant blogs, i m'ha encantat la idea de posar baix de cada entrada una cançó. Que em pots dir com ho has fet? M'he tornat boja intentant-ho.
Gràcies!

Inia ha dit...

Hola anònima, espero que vinguis més sovint...

I lo de la música. És una web que es diu boomp3, busques la cançó, la tries i o li dius que l'incerteixi al teu bloc o copies el codi que ell et dóna i el poses sota del teu escrit.

Ara m'has encuriosit... qui ets? Com has arribat fins aquí? :)

4t ESO ha dit...

hola!

t'explique, sóc amiga de la Gemma (del blog tercer segona); vares respondre a un comentari seu i vaig punxar l'enllaç al teu blog (què tafanera, diràs, però un dia que plou i tens l'ordinador per tu sola pot ser molt perillós!, internet està ple d'enllaços per clickar...), i em va fer gràcia la música que poses en cada entrada. Jo feia servir un altre reproductor, però ocupa molt espai.
I això és tot!
Per cert, em diuen Marta i visc a un poble a prop de València.