diumenge, de novembre 02, 2008

ICE GIRL

Un estudi científic publicat a la revista Science afirma que sostenir entre les mans una beguda freda o calenta influeix en la percepció que tenim dels altres. Així, aquells que aguantaven una tassa de cafè calent durant uns minuts van veure els altres més generosos i amables que els que ho van fer amb un cafè amb gel.

Ho he llegit avui. Tinc una tassa de té calent entre les meves mans glaçades, a mig centímetre dels meus llavis, calentant-me mentre miro per la finestra les gotes de pluja que cauen sense parar. Tot i la melancolia que pot donar aquesta imatge i la tristesa del temps somric contínuament i em sembla que la Lucía està més relaxada i amable que els darrers dies. El fet d’haver entregat també un informe a primera hora li ha fet canviar l’humor, i no porta ara, ja, l’estrès de les presses i les coses mal fetes. Potser avui seria un bon dia per llegir certes notes de premsa, llibres, entrevistes, etc. i pensar: doncs potser té raó l’home que es va jubilar als 40 anys...

Però mentre el baf m’enboira els ulls, només puc pensar: Potser Science tindrà raó però quan es tenen les mans calentes i a fora plou, tot es veu amb ulls més positius.

Boomp3.com

4 comentaris:

rhanya2 ha dit...

En tot cas, hem triat la mateixa cantant i el mateix moment per prendre una tassa de te.
Un petó, Ínia.
Sempre m'agrada passar per aquí.

DooMMasteR ha dit...

Ahir em vaig anar a prendre una xocolata desfeta ben calenta al nougat i mentre era dintre va començar a caure la de Déu. Inigualable la sensació de felicitat que vaig tenir XD

Segona ha dit...

És deliciós que plogui i ser a casa calentó. Però és horrorós que plogui i hagis de sortir arrossegant un cotxet de nen...!

Inia ha dit...

Violette: no havia llegit el teu post, això sí que són coïncidències!
Un petó també a tu, a mi també m'agrada visitar-te

Doom: quina enveja la xocolata... algun dia d'aquests m'hauré de prendre un capritx

Segona: Ostres, quina sort la meva, a casona mentre plou! I a més en Quim devia estar nerviós o es tranquilitza amb la pluja? Et convido a una xocolata com la d'en Dom per oblidar aquest moment :)