dijous, de juny 09, 2011

INTENTANT DESINFLAR BOMBOLLES

Uf, se m’acumula la feina. Feina de l’empresa i feina de blogaire. Si fa un mes em plantejava què fer amb el bloc ara em trobo que no paro de veure coses que vull comentar… I a la feina no tinc temps ni de descansar dos minuts. Un horror.



No recordo si vaig comentar que per fi havíem trobat pis amb l’M. I com és normal veig que anem al revés del mercat:


La compra d'habitatges a Espanya va caure un 30,4% durant el primer trimestre de l'any respecte el mateix període del 2010, fins a les 74.540 operacions, segons les dades publicades avui pel ministeri de Foment.


L'any va començar amb una forta davallada després dels increments registrats a finals del 2010 per la desaparició de la desgravació fiscal per la compra d'habitatges per a les rendes superiors a 24.000 euros.



A Catalunya les operacions van caure un 32% entre gener i març, segons informa Efe.


El que no em crec és el fet que els pisos han baixat el preu. La teoria de quan menys demanda més barat per reactivar la demanda en aquest cas no passa. Almenys a la meva ciutat. Els pocs pisos que he vist més barats era perquè realment estaven molt inflats. Han baixat preus però encara estan inflats.


I el nostre? Estava inflat. Vam negociar a la baixa i ens ha sortit bé, però ara espero trobar tots els errors de construcció possibles. Perquè és evident que el constructor encara hi vol guanyar i ha baixat preu però no el posarà al preu "de fàbrica", que segur que va ser molt menor que al preu que ens ho ven.


Però tot i així feliç. Feliç de tenir casa i feliç de veure que potser sí que la bombolla es desinfla (preferiria que petés però què hi farem)

3 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Felicitats, hipotecada! ;P
Tens raó, no es nota gaire la baixada... seguirem esperant a veure si rebenta :-)

Una abraçada ben gran!

Segona ha dit...

enhorabona pel pis nou!! Que en gaudiu!

Inia ha dit...

ai ai ai... cada cop em fa més por allà on m'he posat :)

Gaudir-lo segur que el gaudirem, encara que sigui amb uns taulons fent de taula perquè no ens quedaran diners però estem molt contents