dimarts, de juliol 05, 2011

IDEES MUSSOL

Les idees de mussol són aquelles idees meravelloses que tens un dia a la feina i que no et deixen dormir en tota la nit?

El meu cap em va enviar una informació perquè simplement la pengés o en fes la difusió que més convingués. Però vaig decidir obrir el document i mirar-me’l per sobre. Només per saber de què tractava abans d’enviar. Un document sobre la gestió del canvi. Podeu pensar: una filosofada com una altra. Sí. Però m’hi vaig enganxar. És un manual per millorar els projectes i ajudar als canvis organitzatius de les empreses per adaptar-se als nous temps. Al final hi ha diferents qüestionaris per avaluar l’empresa.

I la meva idea mussol va aparèixer sense donar gaires pistes més: Podríem fer alguna cosa per l’estil. Aquesta va ser la única aportació. I porto uns dies pensant-hi: Com podem fer alguna cosa per l’estil? Qui ho ha de fer? Jo sola? Ningú de la meva empresa s’hi dedicarà i la opinió del meu cap serà: és una bona idea. I ja està. No aportarà res més. Només un tu mateixa. Però a partir d’aquí qui la porta a terme? Com es pot portar a terme? I jo, que no vull ser escaladora penso: ostres seria una nova manera d’obrir-me camí a la feina. Però no sé ni com començar. Alguna idea?

1 comentari:

Segona ha dit...

Mmmmmm... Ni idea! Però rumia, rumia. Aposto que te'n sortiràs!