divendres, de juliol 07, 2006

CRYSTAL RENN


Avui faig un post especial. He llegit un reportatge on es parla d'aquesta model nord-americana. No és el prototip de model actual, però potser per aquesta raó m'ha agradat. Fa gairebé metre vuitanta i pesa 70 quilos. No es veuen models com ella a les passarel·les, i ara que hi ha la Fashion Week de Barcelona m'ha semblat una bona reflexió.
Renn m'ha semblat una persona molt segura de si mateixa, convençuda de ser feliç amb el cos que té i ho demostra amb fotos sexys, atrevides o simplement posant pels millors fotògrafs. M'agradaria veure més models com ella, o com a mínim més diversitat. Sí que hi ha noies primes, l'Ona ho és, però també n'hi ha de més grasses o amb curves, igual que baixetes o altes...
Per aquesta raó avui faig un salt en els meus post i li dedico a aquesta model, espero veure'la molt de temps a les passarel·les

1 comentari:

Olenska ha dit...

ostres, m´ha sorprés. A vore si s´escampa i s´animen a traure més models com ésta. A mi els sacs d´ossos em trauen de les meues caselles! perquè a més, està ben guapa i li se veu ben templà! oi que si?