dimarts, de març 06, 2007

CONNEXIONS


Ho sento per no haver donat senyals de vida durant tants dies...

He tingut un meravellós problema amb telefònica que m'ha deixat aïllada durant uns dies, la connexió s'ha perdut... Sí... mira... quin remei, sense línia telefònica ni internet (sort dels mòbils, que tinc telèfon per poder instal·lar internet només!) I això, que si ara un tècnic (no és problema de l'edifici, sinó de la teva caixeta de telefonia que jo no et puc arreglar), que si és fàcil d'arreglar fes-ho tu sola, que si enquesta per saber si el servei ja funciona i n'estic contenta... i ara a esperar un altre tècnic, tot pensant si no és més útil donar-me de baixa i comprar un mòdem inal·lambric d'aquests que anuncien....

Sort d'en Sam que em deixa mirar el correu i el blog des de casa seva, perquè això ja demanava una renovació i el correu estava més que caducat!

La cançó parla de com ens aïllem xatejant, exactament el contrari del que m'ha passat a mi aquests dies, però m'agrada i m'ajuda a animar-me una mica mentre espero una solució aviat.

  • Spiderwebs. NoDoubt

4 comentaris:

tikis ha dit...

Ui.. ànims i pren-t'ho amb calma, perquè això de la telefònica és tota una odissea! ;)

rhanya2 ha dit...

Sí, noia... jo ja patia...
Què, com segueix tot???

Bisous!!

Hanna B ha dit...

me n'alegro que els motius hagin estat només tècnics... paciència (quin remei..) espero que aviat tornis per aquí i ens expliquis novetats!

Odalric ha dit...

Quina passada de foto! :)