dimarts, de març 27, 2007

LA MEVA ESTRELLA SERÀ JUST A SOBRE DEL LLOC ON VAIG CAURE L'ANY PASSAT...


Fa molt de temps la Violette explicava la comunitat de veïns que s'havia format a la blogosfera. Em va agradar molt el que comentava, em sentia identificada, veia els meus veïns blogaires com a persones amb qui xerrar, a qui llegir es seus problemes i intentar animar... Ella comentava: Els Blogvillencs estan encantats de rebre missatges d’altres veïns que no coneixen de res. Pensen que potser allò serà el principi de llargs encontres i de mútues confidències.

Això és pel què ha servit el blog per alguns, per en Bellosoli, que ha decidit deixar-nos... Es va despedir de nosaltres perquè veig una època que fou molt fosca sota un prisma de certa nostàlgia i el blog li servia per explicar-ho. El vaig conèixer tard però sentia curiositat per la seva vida a Tarragona.

Només li vull dir adéu i espero que passi a veure'ns, encara que sigui molt de tan en tan

I després de molt pensar-hi, poso la cançó de Moby, "We all made of stars" Espero que t'agradi, Bellosoli!

2 comentaris:

Hanna B ha dit...

aprofito per a fer caliu i recordar-li al bellosoli que aquí serem quan vulgui tornar...

Anònim ha dit...

m´ha fet llàstima que Bellosoli se´n vaja...