dilluns, de juny 11, 2007

CANÇÓ D'UN ALTRE ESTIU



Uf... pensava que podría començar bé la setmana però aquí em teniu. Ara mateix hauria de ser a un bar fent anglès, perquè això és el que em vaig proposar ja fa un temps i cada dilluns em dic que començaré, que ho faré. Però aquí em teniu, escrivint al blog.
La meva idea era recuperar l'anglès que estic perdent a marxes forçoses, no recuperar la gramàtica escrita sinó parlar. Aquest bar m'ho proposava, em proposava fer una trobada cada dilluns (i tu decideixes quins dies et van bé i quins no, no és obligatori) per xerrar amb la gent que hi hagués i volgués aprendre anglès o simplement parlar una mica per no perdre'l.

Avui ja estava a la porta de casa, apunt de sortir, quan m'he fet enrera. Qui hi haurà? Coneixeré algú? Parlaré? O estaré callada tota l'estona? El meu anglès serà tant patètic que no m'entendran?

La por m'ha acorralat i he corregut a refugiar-me a l'ordinador, a passar el temps. No tinc res a fer a casa, que les parets em cauen a sobre, però no m'atreveixo a entrar al bar avui.

2 comentaris:

tikis ha dit...

Buff! anglès... porto tota la tarda estudiant, demà en tinc un examen i estic ben nerviosa.
Per mi l'anglès també és un problema perquè si no el practico, el perdo... :S

Això que fa aquest bar està molt i molt bé! És una bona oportunitat per no perdre el nivell i n'estic segura que hi deu anar gent amb nivells molt diferents però tots amb el mateix propòsit: no perdre'l i millorar-lo. Per tant! Espero que els pròxim dilluns puguis escriure un post explicant l'experiència de xerrar en anglès en aquest bar!! ;)

(i depèn com encara en buscaré un per aquí Barcelona per anar-hi durant l'estiu o l'any vinent!)

Anònim ha dit...

No has de deixar que la por et controli, tu l'has de controlar a ella.
Ma mare sempre em diu: De què serveix la vergonya?
Tots estareu amb la mateixa por, i com més triguis a anar-hi més es coneixeran els altres.
Dilluns que ve hi has d'anar. Segur que t'anirà molt bé, si no acabaràs com jo, ni sé anglès ni faig res per aprendre'l.