dilluns, de setembre 03, 2007

PREMSA I PATROCINI

La reentré ha estat millor del que m’esperava. M’ha costat molt llevar-me i agafar el bus, fent esforços per no caure adormida altra vegada. M’ha costat molt aguantar la gana, no anar a menjar quan volia i esperar fer horaris normals. Però hi ha hagut la seva part positiva.

Hem comentat les vacances al voltant d’un cafè ràpid, he obert el correu i per depressió meva hi havia tres missatges nous. Ningú m’ha trobat a faltar durant les vacances. Al cap de poca estona hem tingut reunió per planificar el nou tram de temporada. I aquí hi ha hagut les novetats: Tinc nova feina!

La Lucía és la secretària del cap i apart de les feines típiques de secretària s’encarregava de tota la premsa: recollir notícies (on últimament l’ajudava), preparar anuncis per publicar al diari, etc. Si hi havia actes els organitzava una empresa externa. Han decidit prescindir de l’empresa externa i oferir-me la feina a mi. Ara sóc la responsable de “fiestas y festejos” sense ningú sota el meu càrrec. Yo me lo guiso, yo me lo como. Perquè si hi ha algún marrón, me’l menjaré jo soleta. Però apart tinc llibertat per fer el que vull. Ara recullo la premsa i m’encarrego dels actes que organitza l’empresa: congressos, rodes de premsa, promocions, etc.

A veure com va.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats per l'ascens!
Ja ens diràs que tal va.
Tens un bloc molt bo. Ara quant pugui et lincaré :-)

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Hanna B ha dit...

wolis!
ostres, me n'alegro d'aquestes novetats laborals, el tipus de feina que t'han ofert sempre m'ha atret, tot i que em consta que comporta molta dedicació..
sort, anims, torna i explica..!