dissabte, d’octubre 06, 2007

TI CHIAMO IO


Uf, avui he pogut fer el que prometia fer la setmana passada. Dormir fins que el cos m'ha dit prou. La sort és que aquesta setmana n he anat tant de cul i he pogut fer encarrecs a les tardes o sigui que tinc tot el dissabte lliure per fer el gos, per llegir posts passats i per escriure, estudiar francès (algun dia s'ha de fer) i pensar en si vaig a surfejar demà o no.

Hanna et dec una explicació, ho sé. Què t'haig de dir? Vaig quedar per sopar amb el pijo, a casa seva. Res especial, només per parlar de feina i escoltar música. Sí trist, però no sabiem de què parlar i ens vam trobar amb converses xorres. Vaig aprofitar per mirar tota la discografia que té i com ja m'havia advertit ell em va sorprendre.

Al final no sé com vam acabar al llit i jo vaig tenir la reacció que té moltes vegades l'Ona. Extrany però no vaig tenir cap remordiment. Simplement vaig desitjar quedar amb ell un altre dia, esperant que no s'hagués agafat malament que jo marxés a mitja nit. Sí. Vaig marxar. Em vaig despertar, el relotge marcava quarts de 5. Estava rebentada i volia tenir un dia per mi. Sense fer soroll em vaig aixecar, vaig anar al menjador amb la meva roba, em vaig vestir i vaig marxar. Sense abans deixar-li una nota. Ti chiamo io. Com la postal que vaig trobar en un viatge a Itàlia fa uns anys.


6 comentaris:

Hanna B ha dit...

un dissabte per a reposar i anar fent tranquil.lament, que be!
en relació a l'affair amb el pijo, no sé si m'has sentit però t'he aplaudit, quin arreveure més genial... em queda per saber si al sussudit te'l trobes sovint a la feina o no. en tot cas, admiro el teu control o el que sigui, i espero esdeveniments.. jej..

Hanna B ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Hanna B ha dit...

(he estat jo que em sortia repetit!)

rhanya2 ha dit...

Bravíssimo, Inia!! I la música, dolça i trista alhora, em quadra molt amb el text... Tot i que el teu comiat té un punt d'ironia que m'encanta.
Petons!!

Anònim ha dit...

ei, acabo d'arribar a tu via dommaster. El títol del teu bloc m'ha semblat magistral. Algunes coses del "quant a mi" també. Ara m'entretindré amb la resta

Inia ha dit...

Bones Mery Cherry

Encantada de la teva visita, i ja saps, sempre que vulguis ets benvinguda!