dimecres, d’octubre 31, 2007

FER CIUTAT

Avui hem quedat per fer un cafè ràpid abans d'entrar a treballar a la tarda. Hem estat comentant el que volem fer aquest pont o què tenim previst fer. La Sara marxa a passar uns dies fora, a Formentera. No és temps de platja, però a ella li agrada passejar per platges desertes i el fred. En Sam passarà uns dies al poble, amb els avis, a fer bondat com diu ell, jo marxo cap al sud, com quasi totes les vacances, amb la família.
L'Ona es queda. Treballa divendres. Al primer moment ens hem rigut d'ella, pobre, que no fa pont. Treballa en una botiga i no pot marxar. Encara sort que dissabte sí que tancarà. Després de les bromes i de dir-li que la trucarem al migdia, quan ens llevem ens ha mirat amb cara somrient i ha dit: és igual, segur que hi ha moltes coses a fer! M'agrada com sempre s'agafa les coses positivament, amb un somriure. És veure l'ampolla mig plena. Diu que anirà a algún concert, que visitarà una exposició, que passejarà per la Rambla. Faré ciutat diu. Llàstima que és una ciutat petita i amb pooques activitats per fer.

A vegades no cal marxar per tenir un bon dia, a vegades el que m'és de gust ens ve fer ho tenim aprop. A vegades passejar per la ciutat, amb el cap en blanc, són les millors vacances.

boomp3.com

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I tant que si!

Anar a veure alguna exposició o al cinema, o passejar per la rambla... O millor encara, fer alguna birreta amb aquell amic que et trobàs de sobte.

Bon cap de setmana!

rhanya2 ha dit...

Jo tampoc vaig tenir pont... vaig arribar a la feina en 10 mn (normalment trigo 20mn mínim). El dia era preciós i mentre feia classe pensava en toooots els que no treballaven. Curiosament, ho vaig portar prou bé.

Bon inici de setmana!!

Hanna B ha dit...

una altra que no va fer pont!
oh, si, fer ciutat i oblidar-se de tot el que tens per fer :)) quines ganes!!