dimarts, de novembre 13, 2007

TAKE IT EASY, ESTALVIA


Aquest cap de setmana he quedat amb el meu cosí per fer un soparet informal, un entrepà i una cervesa. Simplement per posar-nos al dia. Per parlar de com ens van les coses. I per descobrir que hi ha coses que no puc entendre. Ha deixat la feina. Amb raó, això si que ho puc entendre, estava mal pagat i feia cada setmana un horari diferent. Viu amb els seus pares i encara estudia. No podia amb tot i no té obligacions. Jo ho aplaudeixo.

El que ja no puc entendre és el fet que li vaig haver de pagar el sopar. Va deixar la feina fa dos dies i ja no li queden peles. Jo visc sola, no arribo a mileurista, haig de pagar el lloguer i encara em sobren peles per de tan en tan donar-me un capritx. Vaig marxar del sopar una mica fastiguejada i a la nit, abans d'adormir-me vaig donar no sé quantes voltes. Evidentment, mentre ens explicàvem la vida, al meu cosí no li vaig dir res sobre el que no entenia com anava tan malament de pasta.

És que la gent no estalvia?

PD: La foto és un peu amb unes mitges, evident, però dins les mitges hi ha diners, com fan les iaies, per estalviar...

PDD: La foto s'ha borrat, la canvio


boomp3.com

5 comentaris:

rhanya2 ha dit...

És el que té ser una persona previsora, ordenada, conscient, responsable, seriosa, conseqüent... va, ja paro que no et vull posar vermella!!

(la foto de la mitja s'ha fugat)

Anònim ha dit...

No saps com t'arribo a entendre!
Soc al igual que tu un mileurista, tinc un lloguer que pagar i he d'aguantar a gent com aquesta que no arriba a final de mes i guanyen més que jo.

Fa rabia, la veritat!

Hanna B ha dit...

almenys cadascú el seu no? la propera vegada que pagui ell... i entaulats!!!

Inia ha dit...

Gràcies violette... sí que em poso vermella...

oi que fa ràbia doommaster??? és que no puc!!

sí, hanna, crec que aquesta li retornaré amb un molt bon sopar, que pagarà ell!

Segona ha dit...

De vegades també passa que et trobes qui diu que va fatal de pasta, però resulta que pel pont se'n va anar de vacances fora, i per les vacances a l'altra punta de món, i que la setmana passada es va comprar unes esportives últim model... Es veu que això dels calés es molt relatiu...!