dijous, d’abril 17, 2008

LEFT OF THE MIDDLE. 2 ANYS


Amb la present se us convida al sopar que es farà el dia 17 d’abril… Amb aquesta carta he convidat a sopar a casa els tres de sempre i un més. La Sara, en Sam, l’Ona i per primera vegada l’M. Serà quasi com una presentació oficial, no ha sortit mai amb els meus amics (però ja el coneixen, en Sam ens va enganxar un dia i li va faltar temps per explicar-ho a les altres dues). El sopar em venia de gust fer-l’ho, sense cap necessitat especial, però aprofitaré per celebrar amb un brindis amb mi mateixa el segon aniversari del blog i amb tots plegats la possibilitat bastant segura que la Ona es quedi amb la bomboneria on treballa.
A vegades els tombs que fa la vida em van por. Em fa por el fet que presenti l’M. als amics perquè ja sembla que anem en sèrio, i és quan dubto del fet de tenir una relació seriosa amb algú. No sóc com la Ona que a vegades crec que no la veuré mai emparellada però tampoc sé si em veig amb una relació estable. Bé, tombs de la vida que s’han d’anar acceptant i adaptant. També em fa cert respecte veure l’Ona amb la bomboneria. Crec que ha aconseguit un dels seus somnis des que treballa allà. Quedar-se i ser la cap. I em fa basarda veure com anem agafant responsabilitats, com anem madurant. A vegades el món em fa por. El meu món.


boomp3.com

6 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats pels dos anys!!

Sobre la relació... No t'hi capfiquis. El temps us dirà si la cosa va pel bon camí o no.

Salutacions!!

rhanya2 ha dit...

Jo també ho penso...
I tu segueix explicant, sobre tot!!!

Hanna B ha dit...

ei, és una relació, no li posis adjectius (encara!!), disfruta i relax!
els tombs de la vida, mentre ens hi sentim a gust, benvinguts, no?
i quin és el menu??
haig de confessar que la maduresa tambe m'espanta però es pot anar tirant i jugant a l'amagatall amb ella :)
petonets

Anònim ha dit...

estic d´acord amb Hanna... no li poses adjetius... encara que jo també t´entenc.

Però bé, a brindar pels dos anys i a disfrutar de la companyia d´M i dels teus amic ;)

Inia ha dit...

Ho sento per tardar tant!
Sí, millor no posar adjectius... de moment a disfrutar! :)