dimarts, d’agost 26, 2008

UNWRITTEN


Tornada de vacances. Tornada a la feina. Per sort fem mitja jornada durant l’agost i la tornada no se’m fa tan feixuga com m’esperava. Però sí trista. Tinc cinquanta correus per obrir i contestar però amb un dia i mig me’ls trec de sobre. La Lucía i en meu cap continuen una setmana més de vacances. Quasi sola a l’oficina aprofito per posar música de fons que m’animi una mica però les hores se’m fan llargues. Comencen els plantejaments de nou any, al setembre com sempre. Masses hores per pensar. Quan hi ha poca feina, quan ningú truca amb tot un matí vols acabar el dia, vols marxar a casa i desitges fins i tot que sigui dilluns que ve i que quan el teu cap torni et doni feina, molta feina. Vols tenir la sensació d’estressar-te. Això passa quan portes tres mesos (contant els dies de vacances) en que quasi totes les feines que tens les acabes en dues hores i la resta de dia es fa llarg. Sí, m’agrada l’estrès i ara no el gaudeixo.

Boomp3.com