dimecres, de setembre 03, 2008

FESTIVALS


Aquest estiu, entre els dies que vam estar per casa, amb l’M. hi va haver un festival de música. El mal temps va fer que el concert al que volíem anar s’anul•lés per pluja. Ens vam quedar a casa, escoltant un disc a tot volum i imaginant-nos ser al concert. Evidentment no va ser el mateix. Aquest festival no es celebra a Barcelona, cosa que m’agrada, perquè així s’evita la centralització que hi ha generalment. És un festival massiu, en que l’ajuntament no està donant tot el suport necessari als organitzadors (un espai més adequat per exemple, que no molesti tant als veïns, espais més grans ja que hi va molta gent, etc.) i en el que els organitzadors a vegades sembla que es queixin per vici, per tenir un tracte preferent. Però tot i les disputes, contenta jo perquè es fa a la meva ciutat. Aquest final d’agost els organitzadors han decidit fer una versió petita del festival a Barcelona. Ha durat solament un dia. Ha estat un èxit. El que no m’agradaria és que es portés el festiva al Barcelona sota les excuses que tenen més bon rotllo amb l’ajuntament o que és una manera de fer-se grans. No. No hi estic d’acord. Tenia el seu encant fer-ho fora de Barcelona. Mostrava que no necessàriament Barcelona ha de ser el centre del món. I m’agradava. Això ara es perdrà? Espero que els organitzadors vulguin conservar aquest tret diferencial. Els de poble ens ho mereixem.

Boomp3.com

3 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

A mi no em fa gaire bona espina... Espero que no el traslladin, seria un gran error.

Bentornada!

Inia ha dit...

gràcies doom.... no escrivia però em mantenia informada ;)

Hanna B ha dit...

Eio!
Totalment a favor dels festivals fora de bcn. De fet el concepte festival + barcelona no em quadra gens, i no diguem si l'espai és el fòrum (per traumes privats no superats). Com més bucòlic sigui l'entorn, millor (no era aquesta la idea, per altra banda?).