divendres, de setembre 19, 2008

AIRE


Aire. Necessitava aire. Respirar. He tingut com un neguit dintre meu els darrers dies que només ha parat quan he mogut un sofà, el sofà. Com si això pogués canviar les coses però ara els llibres respiren. Ho necessitaven. Diuen que les embarassades tenen l’efecte niu. Tots els mobles de l’habitació de la futura criatura, encara que no sigui la primera que tenen, han de ser nous. Jo no estic embarassada però l’efecte niu m’afecta. L’M. es passa més hores a casa que abans i alguna nit hi dorm. No pensa venir a viure encara. I jo vull reformar-ho tot. No per ell. Simplement reformar-ho. Continuaria sent el meu estil però llençaria la taula per comprar-ne una altra, canviaria de llit, pintaria una paret d’un color ben viu. No puc gastar tot el meu sou en mobles nous quan els que tinc estan bé i llavors, de moment, em conformo en traslladar-los de lloc. En un pis de 40m2. La respiració dels llibres ha estat el primer avís.

Boomp3.com

1 comentari:

DooMMasteR ha dit...

Lo primer és lo primer :-)