dissabte, de desembre 27, 2008

AMICS, INVISIBLES, LECTORS

Després d'uns dies fora avui torno a casa. A passar fred. A veure com plou per la finestra. Però... qui ho negarà? Res com estar a caseta, al sofà amb la manteta, amb l'ordinador a la falda i repassant els blogs que segueixo i els que no, els que participen a l'Amic invisible i els que no, pensant com li puc dir a aquell/a blocaire que som veïns. Pensar en anar a fer un té calent a casa la Violette, picar a la porta d'en Doom per felicitar-li un bon Nadal, trist però bó igualment, escoltar bona música d'en Productes, descobrir que en Vier li agraden les meves lectures de Nadal (haig de confessar que ja l'havia llegit i sí, em va encantar), saludar des del tren que em porta cap a casa a l'Olenska, que baixa a València... intentar saber qui és el meu amic/amiga invisible llegint aquests missatges tant misteriosos que em deixeu i preparant una bona tassa de cafè (és molt cafetera, crec) a la blocaire que espio des de fa temps, que li regalaré amb una dosi de converses, buscant el nostre lloc en aquest món, soles o acompanyades...

Encara que tard, molt bon Nadal i sí, aviat per dir Bon any 2009! Espero que balleu sense parar la nit de cap d'any cançons com aquesta.

8 comentaris:

Rubèn ha dit...

Ser un lector invisible i espia té quelcom de romàntic.

Bon nadal :-)

rhanya2 ha dit...

Crec que no soc jo...
Bon any 2009, Inia!!

Segona ha dit...

La veïna del tercer segona et desitja un molt bon any nou, que arribarà amb sorpreses. Una abraçada!

DooMMasteR ha dit...

Ja vinc jo: Una abraçada ben forta i molt bon any! Segur que serà millor que el 2008 :-)

Petons!!!

Inia ha dit...

Quina raó que tens Rubèn

Llàstima Violette, ùn altre any. Bon any igualment (allà on siguis, que he llegit que marxes)

Segona? Sorpresa? Ai que sospito....

Doom: Clar que serà millor, la crisi no podrà amb nosaltres, ni les onades (encara que no intentin)

Segona ha dit...

Sospita, sospita ;-). Però no ho diguis a ningú (encara!).

Olenska ha dit...

Hola Inia!

Ho senc perquè arribe tard per a destijar-te bon nadal, però siper a destijar-te que passes un bon cap d´any, i que aquest 2009 vinga carregadíssim de coses bones ;)

annna ha dit...

Mi nInia!!! Buah! M'agrada tant aquesta cançó com el cafè!!! Gràcies!! :))