dimecres, de desembre 17, 2008

NADAL, FRED NADAL

Falten tres dies per començar vacances. Només tres dies. Amb ganes. Després hauré de treballar en dies que l’oficina està buida, ja que la majoria ha preferit agafar-se les vacances la segona setmana.
Però ens havíem de repartir i m’ha tocat. Vacances per fi. Vacances per rebaixar tensions, almenys és el que espero. Després tindré uns dies de soledat a l’oficina per arreglar temes pendents que vaig abandonant per “aquells dies de nadal”.
En Doom em comenta que hauria de posar-hi remei. Ja hi intento, ja, però quan dues persones són incompatibles i a més tenen aquell humor és difícil. El meu cap, que és borde com ell sol, hi està posant remei, separant els temes que portaven juntes aquestes dues feres i buscant nous socis. Per una vegada sembla que està posant pau d’una manera tranquil•la. Normalment quan ho fa és a lo bèstia, de males maneres i quan la situació està al límit. Encara que no ho sembli, a aquesta situació no hi hem arribat. Les dues feres no s’entenen treballant però a l’hora de fer bromes i oblidar la feina són d’allò més amics. Ara, fora de l’oficina segur que no intenten coincidir.
I jo espero les festes. Unes festes que em cansen, que no m’agraden, però alegre perquè és hivern i fa fred. M’agraden els nadals freds.

5 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

A mi tampoc m'agraden aquestes festes (bé, en el que s'han convertit) :-)

Millor així,que no arribi la sang al riu a la feina :P

Anònim ha dit...

Per poc que agradin les festes sempre porten regalets especials...

una que bada pels núvols ha dit...

jejeje la teva història em sona.. una becària pringada i que tampoc l'hi agrada el nadal!!

Estava investigant per l'amic invisible però... no he trobat pistes!! ;)

rhanya2 ha dit...

No t'agrada el Nadal però sí els hiverns freds... Jo crec que m'agrada només Nadal quan l'hivern és fred, com el d'aquest any...
Bon descans, Ínia!! ...i bones festes, celebris les que celebris!!

Vier ha dit...

Les fetes són una caca, però com a mínim estàs llegint un llibre collonut. Quan acabis amb el Juego de Ender et recomano que segueixis amb La Voz de los Muertos i després la Sombra de Ender, són brutals.

Ànim!