dijous, de maig 07, 2009

LA CACA DE VACA FA PUDOR


Aquesta cantarella la cantava de petita. I aquest cap de setmana. Hem estat l’M. i jo en una casa rural amb la seva germana i família (marit i criatura) i la veritat és que m’ho he passat millor del què m’esperava. I això que em feia una mandra!!! Primer em feia mandra passar el cap de setmana amb la família i amb nens! Quin horror! Però haig d’acceptar que té una neboda de 6 anys molt simpàtica.

Ens hem passat el cap de setmana de caminades pel camp, de visites a vaques, conills i altre bestiar per educar a la nena en la cultura rural. I hem remenat caques, per veure que sí, les caques de vaca fan pudor. I hem rigut. M’agrada que ja des de petits se’ls ensenyi que hi ha un món rural, molt diferent al de ciutat, que no és tranquil (campanes, aquell gall que a les 6 del matí ja canta i tu a final penses: que bo que seria a l’ast i calladet!) però que és necessari. Jo sóc urbanita de mena, la família de l’M. també però a vegades sortir al camp a respirar aire pur és bo. I a acceptar les seves característiques. No els hi robem aquest encant, encara que l’acompanyin pudors.

6 comentaris:

Olenska ha dit...

jo també sóc ubanita, però la meua familia ha tingut bancals i hem hagut d'anar a collir cireres, ambresquilles i olives i a veritat és que m'agrada haver-hovist i haver-ho fet. També té el seu encant i de fet, a voltes tire en falta quan hi anavem alguna vesprà a passejar per allí...

I si, la caca de vaca fa pudor!

Olenska ha dit...

Per cert, és interessant el llibre que t'estàs llegint??

Gabriel ha dit...

Què seria el camp sense les seves olors? Quan surto a la muntanya m'agrada sentir l'olor de terra humida i trepitjar l'herba del matí. Hi ha sensacions que nomé es poden viure en un lloc rural.

DooMMasteR ha dit...

Tots els nens tindrien que creixer habent vist el camp, les vaques i lo que representa el món rural. Tothom s'ho estimaria més.

Una abraçada! Se't trobava a faltar :-)

annna ha dit...

Hola Inieta!!!

T'he deixat un petit repte al meu blog, vens a buscar-lo???
Ah! Tens tota l'empatia del mon de part d'una urbanita de cap a peus!!!

Petons!

Anna.

Segona ha dit...

"La caca de la muntanya no fa pudoooor, encara que la remenis amb un bastoooooooooó!". En realitat sí que fa pudor. Però la caca rural (aîllada) s'ho fa perdonar. Pitjor són les pixarades al carrer dels turistes borratxos de Barcelona...!