divendres, d’abril 27, 2012

El meu racó inexistent


Passat Sant Jordi i encara amb l’article de l’Ara a la ment comencen els bons propòsits i els munts de lectura. No perquè arrassi les llibreries aquell dia en busca de les novetats editorials, que també, sinó perquè al veure la quantitat de llibres interessants començo a fer recolecta de llibres regalats, comprats i guardats a la llibreria esperant el seu moment i en faig una muntanya.

Llavors penso en els que tenen la sort de tenir aquest espai de lectura del qual ens parla Jaume Cabré, Mishima i altres. Sempre he desitjat tenir el meu racó. Triat per un gat, que sempre trien els millors racons de la casa, i format per una butaca individual i una tauleta rodona, plena de llibres, una bona llum i una tassa de te fumejant. 

No és que em falti lloc al pis per tenir-lo, fins i tot tinc pensat on. El que em falta és l’estona per estar-m’hi. Per això sóc com en Jaume Cabré, capaç de treure el llibre fins i tot a la cua del pa.

3 comentaris:

Segona ha dit...

:)

DooMMasteR ha dit...

Molt ben fet ;-)

Inia ha dit...

Això provoca, a vegades, moltes vegades, anar carregada tot el dia amb un llibre esperant el seu moment per sortir :)