dilluns, d’abril 16, 2012

Fer de l'aparcar una cosa fàcil

Us he explicat mai lo complicat que és aparcar a la zona on treballo?

No és complicat per falta de lloc, al contrari... hi ha una gran avinguda amb molt d'aparcament. Les oficines estan al principi de l'avinguda i a continuació hi ha algun que altre edifici però molt de descampat. Sembla fàcil oi trobar lloc?

Se'n troba i com que és fàcil la gent no es preocupa d'aparcar bé. A terra tampoc està senyalitzat la plaça. Això fa que la idea sigui "tonto l'últim" perquè per aparcar la gent entra directe de cara, sense fer maniobres a l'aparcament i a la que frena el cotxe es queda com ha frenat. Els conductors no faran maniobres. No hi ha temps a perdre i total, amb el lloc que hi ha... això provoca coses tan absurdes com que un cotxe pugui ocupar tres places de pàrking: la seva, metre i poc per davant i metre i poc per darrera. Jo, arribant quan arribo no crec que pogués aparcar davant l'oficina, però tampoc m'hauria de plantejar aparcar a 10 minuts caminant.

He deixat la bicicleta perquè la meva panxa m'ho comença a demanar, però crec que em surt més a compte recupera-la i jugar-me'la una mica. O això, o demanar una audiència a l'ajuntament perquè pintin pàrkings.

I per mostra, una foto, la gent se les ingènia per aparcar:

1 comentari:

Segona ha dit...

Ínia! T'he enviat un missatge per mail. Mira-te'l, eh? Una promesa és una promesa... :)