divendres, de maig 31, 2013

Sant tornem-hi!

Després d’una temporada desterrada al món de les “mares primerenques” he decidit tornar al món bloguil. No vull parlar sobre la maternitat, he descobert cinquantaun mil blocs sobre això i no en faré un altre. Vull, aprofitar els móns que corren, per mirar si aconsegueixo, encara que sigui una mica, parlar del que volia parlar quan vaig començar aquest bloc.
Parlar de nosaltres. La generació nascuda als 80. La generació de joves que actualment no troben feina, estan en crisis, o com jo ho veig: estan canviant la manera d’entendre aquest món i són capaços de fer moltes coses.

En aquest aspecte sóc positiva. Crec que el meu fill viurà en un món diferent, espero que millor. Espero que menys egoista. Jo no sóc filla de “tot el que vull ho tinc” i crec que el meu fill tampoc ho serà, com sí que ho són nens una mica més grans, que de cop s’han trobat en el “s’ha acabat el què es donava”.

Com a resum d’aquests mesos puc dir: tinc el fill a l’escola públic i molt contenta. Vaig de bòlit pels horaris que fan, però. Sé que canviaran coses cara a l’any que ve, com el preu i els horaris, per assemblar-se més a les privades i així esgarrapar nens. Les privades però també estan en crisis.
Continuo treballant. Reformulant-me la feina, amb canvis. Però continuem.
Hi ha moltes coses que m’indignen, d’una banda i de l’altra. Veig molta política amagada.
Ens enganyen, i molt. Tots.
Vull creure que sóc prou intel•ligent per adonar-me’n.

Seguirem!

2 comentaris:

Rubèn ha dit...

Som més que un club.

Inia ha dit...

;) Rubèn