dilluns, de maig 01, 2006

ENTREVISTES DE FEINA...



Tercera entrevista en dues setmanes, la primera just tornar de vacances. Les tres entrevistes sobre coses diferents i a quina menys interessant. A la tercera segur que no m’agafen, però mira, una prova és una prova, era per fer de caixera en un museu, o amb més sort potser arribaria a fer de vigilant de sales, depenent del torn.
Quina feina més esperançadora i després els hi has de prometre que és la feina de la teva vida! Quines mentides que he hagut de dir a l’entrevista. Però mira, encara que els hi hagi promès que m’hi quedaré, si trobo una nova feina marxaré quasi de seguida. La segona entrevista no va anar gaire millor, en dos minuts ja era fora. Només era per especificar el salari i quan començaria a treballar, si tot va bé, ja que tenien altra gent per passar la selecció. Però no sé quina de les dues feines tinc menys ganes de començar.
La segona haig de fer el pallasso a una ludoteca, fer visites encara i vendre entrades, què voleu que us digui. Però fer el tonto davant dels nens em fa una mandra! Ja no tinc edat per estar recollint caques de nens i de vestir-los, explicar contes, etc. Podrien amb mi i la meva paciència.