dijous, de novembre 09, 2006

ORANGE MOON

Necessito un cap de setmana tranquil. Un cap de setmana per organitzar-me. Per tornar a ser jo. Per marxar al bar del centre, seure tranquil·lament amb un llibre a les mans i un te calent. Per trucar aquelles persones que tinc ganes de veure. Per oblidar aquelles que no m'interessen. Per oblidar la feina. Per preparar-me per la festa de dissabte a la nit. Per pensar amb el pijo. En l'única cosa que em premeto pensar de la feina és en ell. El pijo.
Podría fer-mo venir bé demà per fer algun encàrrec per la seva àrea i passa-lo a veure. Podríem intentar quedar una altra vegada.
Crec que no us vaig explicar com va anar l'altre cop. Bé, no hi ha gaire a explicar. Vaig acceptar la seva proposició d'anar a sopar. Em va portar a un restaurant amb música molt tranquil·la, ambient relaxant i poca gent. Però no us emocioneu, no era romàntic. La sala del restaurant és gran i no hi ha zones d'intimitat. Després de sopar el vaig convidar a una cervesa en un pub. Al cap de poques hores ja estava a casa. L'únic que vam fer va ser xerrar.
La veritat és que des d'aquell dia no me'l puc treure del cap. Fa molt de temps que no parlo amb ell. El veig venir de tant en tant a la oficina i ens fem una mirada ràpida i furtiva. Somric per dintre, no sigui cas que algú ho vegi i faci algun comentari.
A veure si demà puc parlar amb ell i quedem per un altre sopar, una cerveseta i el que vingui.
  • Orange Moon- Erykah Badu

1 comentari:

Hanna B ha dit...

ohhhh quina trobada més intrigant!!! si és advocat i pijo explica moltes coses. podria ser de la secta aquella de fanàtics. uix... jo al despatx d'advocats on vaig currar també tenia un pijo, el meu però només em feia mirades lascives (covard!)