dimarts, de gener 20, 2009

SORTIR AL CARRER

Estem a mitjans de gener, intentant superar l’allau de rebaixes i el fet de no trobar res interessant per comprar-me, i plantejant si aquest any hi haurà llista de bons propòsits. Crec que no. De moment, la única acció bona que he fet és disfrutar d’un cap de setmana. Sortir a sopar divendres amb la calma, llevar-me dissabte quan el llit em fa fora, vestir-me i passejar amb el cap en blanc pel parc. Dinar rampoines, que l’M. cuina molt bé amb les sobres, i passejar amb bici per la riera que porta al poble del costat.
Diumenge em vaig recuperar d’un sopar-cerveseta al sofà, mirant la pel•lícula cutre de la tarda i desitjant que no arribés dilluns. El dilluns tenia tanta feina que em vaig rebotar i no volia sortir del llit. Comença l’organització d’actes i el màrketing promocional. A la feina també estem de rebaixes, fem actes per vendre’ns.


2 comentaris:

Segona ha dit...

Doncs que vagi bé el màrqueting i els actes...! Ja ens tindràs al corrent.

Anònim ha dit...

Que bé poder fer estes cosetes!

Jo estava desitjant acabar els examens i poder, simplement, dinar tranquila, passejar, llegir, dinar, i fer vespraetes de sofà! que bo :)

I... no, segurament no val la pena fer llistes amb bons propòsits... perquè es queden penjats a la nevera fent bonico (sols!), jejeje.