dijous, de desembre 28, 2006

DÉU SER EL NADAL

He arribat a la parada del bus corrent com sempre, però el bus no hi era. M'he assegut a esperar-lo. Al cap de pocs segons, quan ja començava a estar inmersa en la lectura, una dona m'ha preguntat si era la parada del 5. Li he dit que sí i he continuat amb la lectura.
Estava vagant entre l'Anglaterra victoriana quan he sentit la dona que em cridava: "El bus ya llega". M'he aixecat. La gent començava a posicionar-se per pujar tots de cop. Com sempre. Aquell autobús sembla que et digui: últim que pugi tonto (si és que entres). La dona que m'ha cridat per avisar-me de l'arribada del bus m'ha fet lloc. "Estabas tu antes que yo". Li he donat les gràcies. M'ha extranyat molt, sabent com va la gent en aquell autobús i l'alegria que s'hi respira (de res serveix penjar que ja s'acosten vacances...)
Déu ser el Nadal!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai sí... aquests episodis sempre fan olor de nadales i turró! Però que bonic, eh?!
Molt bon any, que ja està arribant!!
Una forta abraçada, Inia!

Inia ha dit...

Moltes gràcies Violette

Que passis molt bon any, que ja queden poques hores per començar-lo!

Molts petons