dimarts, de desembre 12, 2006

LA PIRÁMIDE

Sé que en pere saragatona volia un meme amb el primer llibre que tinguéssim a mà, no buscat expressament de la biblioteca. Però deu ser l'avantatge d'escriure sobre el llit, amb el portàtil el que em va posar un escrit del llibre que actualment estic llegint, sota les mantes, abans d'adormir-me.

Había descubierto el cuerpo de una mujer que yacía muerta en la pequeña oficina del establecimiento. Una mujer que sería, sin duda, Elma Hagman. Después, alguen lo golpeó en la frente y ahora se encontraba amarrado con su propia cuerda.

I fins aquí puc escriure, no sigui cas que rebel·li algun secret ;)

A falta de la portada del llibre:




Ara us toca a vosaltres, violette i hanna.

  • La pirámide. Henning Mankell

3 comentaris:

Hanna B ha dit...

ostris inia, ens hem creuat... jo et nominava ahir :)

rhanya2 ha dit...

A mi també em va nominar l'Hanna... m'heu "nominat" per partida doble. Jo venia a veure el teu llibre. Ha estat divertit.

Inia ha dit...

Ups.. ho sento!
;)

El meme d'en pere em va agradar i mira.. a qui li podia enviar? La Roser és perillosa, sempre envoltada de llibres de viatges ens hagués posat un meme d'una guia... o una foto?